ميدو في الأدغال

أنا مش فارس ولا فتي أحلام

3:30 PM by MeDoOoOoOo


أنا هستعين بأغنيه لفريق بلاك تيما لأني بحب الأغنيه و بعتز بأن في شباب مصري مبدعين المهم يا سيدي الأغنيه بتقول ايه

انا مش فارس ولا فتى احلام
انا زحمة و ربكة و شغل جنان
نص بيضحك و التانى زعلان
انا شيخ فلتان
طيب شرير و جرئ و جبان
اوقات مشرق و اوقات بهتان
و ساعات سلم و ساعات تعبان
مفترى جداً و كمان غلبان
شبابيك و بيبان .... توهة عنوان
انا م الأخر عفريت لابس بدلة إنسان


أنا بقالي كتير اوي مكتبتش علي المدونه وحشتني المدونه ووحشني الناس لكن غصب عني كنت بعدي بزوبعه جامده بجد أوحش شعور في الدنيا كلها الظلم و لما يبقي الظلم من كل ناحيه بتبقي أصعب ممكن أنا بتعاطف مع نفسي بس فعلا انا تعبان و حبيت أبدأ بالأغنيه دي لأن ده أحسن وصف سمعتوا لما يسمي الانسان فعلا محدش فينا فارس و لا فتي أحلام لكن الظلم لما بيصدم بحاجه زي مستقبلك بيبقي حاجه منيله مش صعبه ولما تيجي ترجع لسبب الموضوع تلاقي اهلك تبقي انيل و لما يجوا يحاسبوك علي نتيجة الموضوع مهما كانت و يتهموك بالفشل و هما عارفين انك مظلوم بتبقي حاجه ...... طبعا محدش فاهم أي حاجه ولا أنا والله لكن بجد أنا بعدي بمرحلة اكتئاب قاسيه لأني مره واحده اكتشفت ان كل الي مؤمن بيه من مبادئ ملوش لازمه و ملقتش حد يستحملني أحسن من مدونتي و ناس أنا بتفائل بيهم و بأفكارهم