ميدو في الأدغال

بنات آخر زمن

2:31 PM by MeDoOoOoOo


أولا والله العظيم الكلام ده حقيقي و ثانيا بقي ل سعادتك مش واخد بالك أكيد هتلاقي صاحبك او صاحبتك واخدين بالهم ان معظم البنات اليوين دول بيعاكسوا وبسفالة كمان لدرجة انك ممكن تخاف تعدي من قدام مدرسة بنات أنا هحكي موقفين يوضحوا للناس . في يوم من الايام نزلت من مترو الأنفاق في محطة غمره الساعة 2 الظهر منت رايح لواحد صاحبي و طلعت من المترو و كنت حاطط سماعه المبي 3 في ودني و ماشي بسمع بصوت عالي و سيت باهتزاز الموبيل فقفلت البتاع ده و انا بطلع الموبيل من جيبي في الوقت ده سمعت صوت 3 بنات عالي جدا و هما بيعاكسوا قعدت أدور علي مين الي هما بيعاكسوه فاكتشفت اني أنا سعي الحظ و ان الموضوع عادي جدا لدرجة ان مفيش كلب في الشارع قالهوم عيب و الشكلة ان بعض الكلمات الي كانت بتتقال احنا كولاد بنخاف نقولها قدام بنات علشان منجرحش حيائهم انا عيز أفهم يعني هما ملهمش اخوات بلاستيك . المهم الموقف الثاني بيحصل مع واحد صاحبي و هو راجع من شغله كل يوم لأنه بينزل من الشغل بينه و بين موقف الميكروباس شارع طوييييييل بس يتمشي يعني لكن للأسف في كارثة في الشارع ده و هي مدرسة بنات في وسط الشارع بدقوا بكلام زي الفل و لما ملقوش استجابه بدأوا يمدوا ايديهم لدرجة ان الواد ا عيني بقي مضطر ياخد تاكسي الحته دي علشان ميعديش عليهم يعني دلوقتي الواحد يخاف ان يتم اغتصابه او التحرش به من طالبه ثانوي او واحده عاديه او بمعني آخر من بنات آخر زمن