ميدو في الأدغال

رومانسي قوي حضرتك

10:02 AM by MeDoOoOoOo

من كام يوم كده رجعت البيت مكنش جايلي نوم بصراحه قلت أفتح الراديو نسمع أغنيتين كده لغاية متخمد المهم فتحت لقيت برنامج كلنا عارفينه و هو أنا و النجوم و هواك يقدمه اسامه منير صاحب الصوت العميق الي كل البنات بتسهم اول متسمع صوته ما علينا قعدت أفكر كده في الفراغ الي الناس بقت فيه . و بعد كده افتكرت كلمة اغريقية قديمة اسمها الحب و معناها بالانجليزي لوف للواردين من الخارج المهم لقيتي بعقليتي المفكره ان الحب اليومين دول عملة صعبه بل عملة نادرة طبعا كل الناس بتقولي ايه الكآبة الي انت فيها ديه أنا هقولك الدليل سمعت كام مثل اليومين دول علي طريقة حب الي تحبك و متحبش الي انت بتحبها مسمعتش طيب لما تبقي راكب ميكروباص و كله دودو دودو أول متيجي أغنية حزينة كام ولد و كام بنت بيركزوا .ايه حكاية اتقل عليها و اتقلي عليه أنا عايز أفهم بتحبوا بعض تتقلوا ليه ؟؟؟
ليه كل ما الواحد يحب واحده و يخلصلها تذل أهله و تكفر أيمناته في الوقت نفسه تلاقي واحدة بتتمني رضاه و هو مش عايزها غريبة الدنيا ديه والله .
يا جماعة تلت تربع المشاكل الي بتحصل بين أي اتنين مرتبطين ليبقي السبب من أهلهم و أنا ضد تدخل الأهل و الاصجاب لاما يبقي السبب دماغهم الي عمله زي الجزمة " علشان أشكمها لازم أذلها " و "علشان يحبني لازم أطلع عين أهله " . بدأت أحس ان أكتر مكان شاعري اليومين دول هو معتقل جوانتنمو طبعا كل الناس بتقولي رومانسي قوي حضرتك يا جماعة دي قناعاتي و أنا هتقل عليكوا علشان تفهمواااااا